tisdag 18 september 2012

Idag

30 anfall har hon haft idag, men de kom aldrig så pass tätt att vi behövde ge henne stesolid iaf.. Skönt att det inte var fler än igår :-)

Var och hämtade ut medicin på sjukhusapoteket, för det är där jag har licensen för frisium. Får inte glömma att be läkaren om mer recept på topimax, för vi har höjt doseringen och då räcker det inte riktigt till (det tar för lång tid innan man får ta ut nästa gång). En burk räcker i 6 dagar och jag får ut 4 burkar åt gången, men det kommer ändå inte räcka...

Jag passade på att hämta stavmixern på barnavdelning för jag glömde den där i hasten innan vi åkte ner till Lund. Lite jobbigt men också lite skönt att alla i personalen känner igen en :-/ Sköterskorna undrade givetvis hur det hade gått så vi pratade en liten stund innan jag åkte hem. Sonja var inte med för jag gjorde detta efter jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar